01.06.2016.

Klima uređaji iz naše ponude izborili Olimpijske igre u Riju!

 

05.08.2016. godine održat će se 31. Ljetne olimpijske igre u Rio de Janeiru, u Brazilu. Gree kućna i komercijalna serija, ušle su u sve Olimpijske prostore u Riu, trenutno su u fazi instalacije i puštanja u rad.



Gdje je „kineski stil“ ?
Ovaj put, „kineski stil“ dolazi u Brazil. Gree klima uređaji ući će u Olimpijske prostore na ceremoniji otvaranja i zatvaranja – stadion Estadio do Maracana, Olimpijskog sela, medijskog sela, i svih bitnih hotela i pomoćnih objekata na zračnim lukama i tako dalje.

Principali Gree (Brazil) Electric Appliances Co., Ltd., smatraju  da su ulaskom u Olimpijske prostore u Riju, Gree klima uređaji stvorili „tri jedini“ koncept za kineski brend za klimatizaciju u Riju: jedini napravljeni kineski proizvod koji ulazi na Olimpijske igre sa 100% samorazvijenim brendom; jedini brend čiji proizvodi pokrivaju sve tipove događaja, uključujući mjesto natjecanja, Olimpijsko selo, hotele i zračne luke, itd; jedini brend  i s kućnim i centralnim klima uređajima koji ulaze na ključne Olimpijske događaje.

 



ZAŠTO GREE?
Zbog svjetske orijentiranosti na Olimpijske igre, projekt klimatizacije bio je predmet zanimanja brojnih međunarodnih brendova. Dobivanje projekta klimatizacije za Olimpijske igre u Riju nije jednostavno. Ovaj put, kroz rigorozne procjene OCOG-a (Organizacijski odbor Olimpijskih igara) u aspektima energetske uštede i pouzdanosti, Gree je napokon odskočio od svih ostalih konkurenata, i tako ušao u prostore Olimpijskih igara u Riu.


ANTIKOROZIVNA SPOSOBNOST
Rio, smješten u blizini mora s toplom klimom, ima visoke antikorozivne zahtjeve za vanjske jedinice klima uređaja koje će tijekom cijele godine biti izložene korozivnim utjecajima. Zbog manjih troškova proizvodnje, mnogi lokalni proizvođači klima uređaja zamijenili su bakrenu cijev s aluminijskom cijevi za proizvodnju kondenzatora, čime se uvelike skraćuje životni vijek klima uređaja.
Naprotiv, Gree inzistira na usvajanju čiste orebrene bakrene cijevi kondenzatora – antikorozivna svojstva bakrenih cijevi su daleko bolja nego kod aluminijskih cijevi.

 



Ušteda Energije
Ušteda energije je važan pokazatelj koji OCOG zahtjeva kod izbora klima uređaja. Prije toga, Gree je dobio „Presidental Medal of Energy Saving“ koja je priznata od strane Brazil National Energy Administration,  11 uzastopnih godina s istaknutim uštedama energije i mjerama zaštite okoliša. Osim toga, svi Gree klima uređaji koji su ovaj put odabrani imaju energetsku klasu A, koja će „tiho“ osigurati ugodu u prostoru za gledatelje i sportaše prilikom sportskih događaja koji će trajati gotovo pola mjeseca.

Gree Brazil je osnovan 2001. godine i prostire se preko 30,000 m2 s godišnjim proizvodnim kapacitetom od preko 400,000 klima uređaja. U posljednjih 15 godina, Gree se uvijek pridržavao međunarodne strategije razvoja samorazvijajućeg brenda. Dong Mingzhu, predsjednik Gree-a, jednom je u Cupúla Empresarial Brasil-China 2015. rekao da se kineska poduzeća u Brazilu moraju lokalno prilagoditi jer samo one razlike uzrokovane kulturom, regijom ili politikom predstavljaju snažnu prepreku opstanka kineskih brendova na inozemnim tržištima. Dong snažno vjeruje da je osnovni način ulaska kineskih brendova na globalno tržište usvojiti samorazvijene marke.

 



Sada u Brazilu, Gree ne predstavlja jedino kvalitetu, već je i simbol međunarodnog brenda. Poznate nogometne zvijezde Ronaldihno i Pele za svoje kuće odabrali su Gree klima uređaje.
Još jednom Gree klima uređaji pružaju proizvode i usluge za velike sportske događaje nakon pobjede na natječaju na Olimpijskim igrama u Pekingu, u Južnoj Africi FIFA-Svjetski kup,  Afričkom kupu nacija 2010, Guangzhou azijskim igrama, Shenzhen Univerzijadi, Sochi Zimskoj olimpijadi, i u FIFA Svjetskom kupu u Brazilu, itd. Gree klima uređaji ulaze u Olimpijske igre u Riu , što bez sumnje predstavlja drugu interpretaciju uzrečice „Made in China, Loved by the world, („Napravljeno u Kini, voljeno u svijetu“). 


“Još uvijek postoje predrasude protiv kineskog brenda na međunarodnoj razini. Prije toga, neka naša poduzeća nisu imala dovoljno razvijenu svijest o odgovornosti, to je područje u kojem treba biti samokritičan. Sada, moramo prenijeti novo shvaćanje brenda svijetu, dokazujući da uzrečica „Made in China“  nije imenica za nisku kvalitetu i nisku cijenu. Kineska poduzeća trebaju s kvalitetom, tehnologijom i novom uslugom ići globalno. To nije jedino korporativna odgovornost, već i međunarodna obveza!“ 
Dong Mingzhu

 

Ponudu GREE klima uređaja pogledajte ovdje.